tisdag, juni 23

Hata vågar!!!

Jag ser inte mera fram emot att gå till rådgivning eller läkare, för det enda jag fasar för är min vikt. Och jag hatar det. Babyn mår bra och allt är fint, men nu ha ja gått upp allt för mycket och det får mig att känna mig själv så skit. Vill sluta äta helt, eller bara frossa i mat. Hatar vågar. Blir så deppig av det. Sku int villa bry mig, men jag gör det endå. Har alltså nu gått upp över 800 gram i veckan, totalt nåt över 3 kg på 4 veckor. Uj!

Ska lämna bort all dricka, förutom mjölk, som har kalorier, inte äta nån pizza, hamburgare, franskisar, ingen shoko (uups.. åt ju bara 100g belgisk shoko igår som mamma hämta från bryssels flygfält när hon kom hem från Madrid). Bara en massa grönsaker, frukt och kött med lite fett. Jävla tråkit liv!!! Är väldigt störd, säkert mest på mig själv för att ja låti mig äta skit.

Okej, till trevligare saker. Igår shoppa jag lite babykläder på rea, det var kul. Väntar så på att han/hon ska komma ut, börjar tappa tålamodet snart, och då är det ännu åtminstone 3 månader kvar. Mamma hade också köpt en massa babykläder i Madrid, vissa finare än andra..

Ska på jobb idag.

1 kommentar:

Jill sa...

Lycka till! Du fixar det nog om du verkligen vill. Ett tips på hälsosam "godis", smoothies av alla de slag. Banan- och jordgubbssmoothies är smarrigt och tar bort sötsuget (lite i alla fall).