torsdag, juni 13

Prissättning åt skogen

Vi söker vår nya bil på måndag och då är vår cykelkärra helt onödig. Som om jag sku orka cykla nånstans om jag har bil. Kommer aldrig att hända.

Så idag kväll satt jag cykelkärran ut på nätet. Och nu, 1 timme senare, har jag hört av 10 personer som vill köpa den. Misslyckades så totalt i prissättningen. Men för mig är summa jag får så oviktig eftersom det viktigaste är att jag får bort den (och utrymme i lidret) och att den får ett nytt hem där den kanske används. Så jag sörjer inte ens prissättningsmissen, sku bara ha kommit lättare undan om den ens varit lite dyrare.

Jag fundera på att sätta 30 eller 35 euro för den, och Micke sa 50, så det blev 40 euro. Tydligen nog alltför lite, men ett sånt pris jag sku vara villig att betala för den i det skick den är (alltså nästan ny men med nån del borta).

Inga kommentarer: