lördag, februari 14

6 år

Dethär står på min facebook vägg idag:

"6 år! 3 barn. 4 hem. 3 examen. 9+ resor. 4-5 jobb. En hel evighet men ändå som igår. Lätta år har det inte varit men jag skulle inte byta ut dem för nåt. Älskar dig, Mikael Lönnblad!"

Och jag börja bara fundera. Dethär har vi då fått till stånd på 6 år, hoppas på nåt sätt att det snart lugnar ner sig men sen så funderar jag på hur jag sku klara av det, att inte ha stora projekt och bara ha det samma vanliga utan studier/byte av hem/barn/resor (fast resor kommer nog alltid att finnas med).

Men ja. Idag är det ren 6 år sen bästa dagen i mitt liv. Om det är en dag jag sku villa uppleva pånytt så är det den, 14.2.2009. Bättre dag finns inte! Det var bara så roligt och pirrigt och härligt. 

(Och det betyder ju med att jag bloggat i över 7 år ren... Så glad över att jag har det dokumenterat)

Inga kommentarer: