torsdag, april 12

Skumpa i stan

Igår hoppa jag på bussen och lämna Micke med de krassliga barnen. Klockan 4 var jag i stan. Shoppa två tröjor fast jag inte egentligen borde men den ena blev jag bara så otroligt kär i. Klockan 5 gick vi med Lee till Bakers för att dricka skumpa och efter att vi sörplat i oss 3 glas var så for vi till Memphis för att äta och dricka mera skumpa. Sen ännu en kort sväng via sportsbar Chelsea och gratta Lina och dricka cider och så åka jag hem med 10ans buss och var halv 12 hemma i egen säng.

Kvällen var helt toppen och jag hade så sjukt roligt. Lee och skumpa och gamla minnen är bäst. Var riktigt kär i min man när jag kom hem. Och eftersom jag kom hem så tidigt och igår drack massa vatten så har jag kunnat funktionera idag. Och det känns bara så bäst. Krabbis är nåt jag inte saknar. För övrigt så har jag inte druckit såhär mycket sen jag blev gravid med Arthur och det var 4 januari 2009 det.

Inga kommentarer: