måndag, juli 20

30+1

Jaa, nu är det bara cirka 10 veckor kvar. Allt för mycket, men mindre än tidigare. Idag blev jag jätteskrämd för igår efter jobbet kände jag inga bra sparkar och inget under natten. Sen kunde jag inte sova mera halv 8 utan ville få den att sparka och ingenting, börja ren förbereda mig för dåliga nyheter. Men sen när jag lugna ner mig lite så blev det bättre och den (troligtvis han) börja sparka igen. Tror han e vänd lite inåt med ryggen utåt och spakar inåt just nu.

Annars mår ja bra. Jobbet igår, som jag bestämde får bli sista dagen, var inte bra. Ont i bäckenbenen (tror d dem, kallas väl foglossning) och sammandragningar när det var stressigt (vilket det var hela eftermiddan), ryggont och ingen möjlighet till paus. Det var blä.

Vanligtvis mår ja helt bra, lite tröttare än vanlit.

Idag har det varit städdag hos oss och på kvällen var vi till Italiensk restaurang med Jari och Dannu. Det var trevligt, härligt att inte behöva laga mat själv och umgås med smarta mänskor!

Inga kommentarer: