onsdag, juli 22

Rådgivningsbesök

Allt är bra med mig och det lilla/stora livet i mig. Hade gått upp 1,4 kg på 1 månad så var inte alltför hemskt. Micke var också med så det kändes bättre. Nu är min totala viktuppgång ännu under 5 kg. Helt bra det.

För tillfället får vi en ny diskmaskin installerad, skönt att inte behöva diska för hand mera (den andra sa upp kontraktet och diska inte rent) och snart ska jag fara till bostadsmässan med mamma. Ska också försöka få henne övertalad till att fara till Ikea på vägen hem. Vi har ingen bil så måst alltid föröka utnyttja det när hon kommer hit.

Jag är inne i ett stadie när ja vill förbereda allt för babyn, man vet ju inte när den kommer och då kan jag vara på stugan hela augusti.

Till exempel dehär grejerna sku sitta fint, men de är lite dyra. Omkring 100 e paketen,minimi... Borde kanske sy själv, men är lite för lat för det. Dessutom har vi inte säkert nån spjälsäng ännu, men om vi inte får en så köper vi från Ikea, det är inte så farligt dyrt.

Inga kommentarer: