tisdag, juli 21

Babykläder

Igår fick jag äntligen hem H&M:s nya katalog, hade inte egentligen hunnit sakna den, men den satt bra. Svårt att köpa nåt åt mig själv just nu, eftersom min mage ännu växer i 2 månader och efter det vet jag inte hur stor den blir, men jag hitta helt sjukt bra babykläder. Så söta.

Problemet är ju nu då att jag/vi är helt inställda på att det är en liten kille i magen, det var också vad de såg på ultraljudet, så nu är jag helt facinerad av pojkbabykläder, så va händer sen om det endå sku vara en flicka? Är ju nog endå säker på att det är en pojke, men måst endå komma ihåg att det kan vara fel. Det betyder att jag bestämt att jag inte får köpa mera babykläder före den är ute (ev. nå smått). Men detta sku ja nu beställa från H&M om det sku vara smart.


Men det enda jag tänker beställa är 3 par vita sockor. Helt säkert nödvändigt!

1 kommentar:

Tove sa...

Hade liknande problem! På första ultran sa läkaren att det var en liten gosse som var på väg, på den andra ultran ändrade han sej och sa att det blir en tös.. vilket ledde till rosa kläder i högar. Dagarna före förlossningen fick jag ångest över alla rosa kläder och tänkte 'tänk om det ändå är en liten gosse'! Flickor kan man klä i blått o grönt, men rosa på en pojke? Tur så va de en liten prinsessa :) (Hon kommer säkert få mén av alla flickiga kläder och bli en äkta liten rebell i tonåren!)