torsdag, juli 9

Tiden går snabbt när man har roligt

Jaa, så måst det ju vara. Nästan en vecka sen jag senast skrev och under den tiden har jag haft det väldigt roligt.

Fredag till Söndag var vi i Hangö på Mickes föräldrars stuga, jag hade faktiskt jätteroligt, vädret var inte det bästa, men vi var endå lite till stranden och så var vi också till classic pizza (världens bästa pizza) och halpa halli, säästö pörssi och andra Hangö severdheter. Vi yra lite "på stan" på både fredag och lördag kväll när det var Regatta, men som en pregnant women ja e så orka ja inte så mycket så det blev inga sena kvällar.

Lee med familj på båt. Så borde regattan firas!
Min yummi pizza!

Strandliv på lördag

Min Micke

Söndagen hade jag min mormors namnsdagskaffe och efter det for jag med mamma till vår stuga i Lojo. Där byggde jag ihop en grill och ett bord vi köpt på söndag. Äntligen har vi gasgrill där! Tisdagen börja mamma jobba sent så vi städa på lande, ja såga lite träd (ett som mamma råka skuffa över stugan som den just inte sku falla över) och sen kom jag hem till stan och laga rabarberpaj (megayum) och igår onsdag jobba jag.

Jobbet var kanske inte så roligt, men resten var nog. Jobbar ännu idag och sen är jag ledig, igen, till den 19e. Men det är skönt, för det tar, tyvärr, mycket mera på kroppen att servera när man är gravid. Sku inte villa att det var så, men så e det. Ja orkar inte springa i 9 h.

Inga kommentarer: