onsdag, september 28

Movern

Nu är jag och barnen hemma igen. Har varit 4 nätter hos mamma i Pojo. På min födesledag byggde jag och Micke upp Ikea klädskåp och på måndagen måla vi lekrummet. Det börjar blir klart snart. Det är bara lite målning kvar (Micke gör det på fredag) och sen skall gliddörrarna byggas ihop och sättas fast på skåpen (nångång). Sen är det bara några Ikea möbler till att bygga upp och vår andel är klar. Sen ska ju ännu badrummet också bli klart, men det för vi inget åt själv. Men det kommer tydligen att bli klart i oktober så vi kommer nog att flytta i oktober. Jee.

Och sen till vår Sander. Jag kommer att ha så svårt att förstå att han på riktigt började kråla/åla/ta sig framåt som 4 ½ månader. I min värld är det helt ofattbart (fast kanske det ändå är helt vanligt), en 4½ månaders baby ska inte ta sig framåt och stjäla alla storebrors saker. Så därför har jag nu filmat det. Så att jag faktiskt ska fatta det. Om 1 vecka blir han 5 månader och såhär har han hållit på i 1 vecka.




Jag var lite busig och tog bollen av Sander och flytta på den så han är lite fundersam före han bestämmer sig för att ändå fara och jaga den.

2 kommentarer:

Eva sa...

http://kotiaiticonfessions.blogspot.com/2011/09/kreisi-dejs.html

Michaela sa...

Tackar!