fredag, augusti 31

Fy farao med människan.

Jag läste och min värld gick i kras. Kan bara inte förstå. Försöker på nåt sätt, men kan absolut inte. Jag hatar denhär världen så massor. Vad kan jag göra för att ändra nåt och hjälpa? Jag förstår och vet att många barn har det jättedåligt och jag sku faktiskt villa göra nåt för det. Vad kan jag göra?

Och nu ska jag gå och laga korvsoppa och försöka återställa min värld. Önskar att man kunde tortera människor till döds hör hos oss, för i dethär fallet är det nog det ända rätta. Och tortyren sku få pågå i flera år. Ja. Korvsoppa nu. Måste släppa dethär för kan inte leva med denhär hemska, hemska känslan.

2 kommentarer:

Pia sa...

Nej fy fan. Vad är det som får folk att göra sånt?! Jag fattar inte... Helt sjukt.

Michaela sa...

Och jag har så svårt att släppa det. Tänker på den stackars fastbunda flickan inspänt i ett lakan och sen ännu blir misshandlad efter det. Har så ingen, ingen, ingen förståelse för sånt. Och så hatar jag denhär världen bara ännu mera. Låt barn vara barn och låt dem vara i fred och var snälla med dem. Barn har inte gjort nåt fel det är omgivningen som gjort dem fel.