söndag, augusti 12

Några dagar i bilder

Vi åt kräftor en kväll. Satt på tv:n i nåt skede så att Sander inte sku dra ner allt. Arthur älska kräftstjärtar så jag fick äta mest klor.
Vi köpte en H2O X5 (om det nu gick rätt, den som också säljs på ostos-tv) från Citymarket när den såldes till nedsatt pris. Så jag ha städa, men kan inte riktigt bestämma mig om den var värd 90 euro. Fast det är nog första gången jag moppat golvet i ett sträck (tidigare har jag med trasa legat på knä på golvet och moppat nån skitfläck). Sen blev köksskåpen rena med den, likaså mycket av stokke stolarna, batteriena, dörrarna och lavoaren. Men sen igen var fönstertvättsdelen inte bra.

 Vi var en dag till guddottern i kyrkslätt.Och förstås också till hennes bror och föräldrar.
 Dethär är min man. Han var också med.
 Sander sov en stund där.

Och igår var vi på stugan på eftermiddagen när Micke hade program och idag har Arthurs gudföräldrar varit på besök. Och dit gick Mickes 4 lediga dagar. Och nu ska jag försöka orka börja på en fotobok. Har foton från julen att fixa.


2 kommentarer:

Nora sa...

Jättefin uggletavla! Varifrån är den?

Michaela sa...

Ikea för 9,90. Köpte den i typ oktober och sku sätta den i lekrummet men gilla den så mycket så den hamna i kök/matsals/vardagsrummet!