onsdag, januari 21

Keys

Vi fick ett par nycklar igår. Huset är nog inte tomt än men vi har fått ett rum dit vi kan föra saker. Supersnällt.

Och idag hade Arthur feber, hosta och krassel och nu senare ögoninflamation. Sander fick ändå fara till dagis för jag måste läsa idag (så roligt när första deadlinen är på måndag ren..) och Arthur fick åka med Micke till Ikea och sen fick han se på tv så kunde jag läsa när Evilda sov. Jag fick läst det jag sku och kan igen konstatera att filosofi inte är min grej och speciellt inte "philosophy of science", det är sån hebreiska. Sen hämta Micke Sander hem och for och bygga upp hyllor till huset. Och jag höll på att gå i bitar hemma. Kaos allestans och minstingen kan inte lämnas en sekund utan översikt för hon stiger bara upp och glömmer sen att hålla i och kollapsar i golvet. Dethär är helt klart den jobbigaste utvecklingen och kommer så olämpligt. Man kan inte se bort för en sekund. Och sen när hon också dunkar framåt så kan hon ju göra sig själv blind eller nåt liknande. Så all tid borde spenderas på att springa efter henne och det funkar ju inte så bra.


Inga kommentarer: