söndag, januari 18

Morfar med syskon


Barn, dethär vill jag att ni ska komma ihåg.

Ni har bra gener och de är faktiskt bra!

Igår var det mina gudföräldrars 50 års fest. Och på den festen så var min morfar, den unga 86 åringen. Sen var där hans syster Ulla från Åland, 91 år och hans andra syster Britta 94 år och slutligen hans bror Ole, 97 år gammal. Och de alla var med på festen lika länge som jag, tills klockan 12. Det om nåt är helt otroligt!

Och barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Jag vill också gå på fest när jag är 97!

(Och jag har inte frågat lov om jag får publicera bilden, men hoppas på det bästa.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Michaela, vad världen är liten. Tant Ulla bor i samma hus som vi i Mariehamn :)

Hon är underbar, orkar själv till affären och man får inte hjälpa till i trappan.

Anonym sa...

Glömde bort mitt namn, det var jag, Milla, som kommenterade :)

Michaela sa...

Oj vad roligt! Hon är nog en riktig krutgumma.