söndag, mars 15

Vår och gård

På torsdagen skrev jag en tent och sen var jag skolledig i 3 dagar. Solen sken och vi åt mellanmål på gården för första gången med smoothie och kex. 


Evilda ville inte sova



Våra äppelträd och grannens hönsgård (jo, de har höns på gården och vi bor 2 km från Lojo centrum)

Vår bakgård och vedlider och terass


Jag och Evuskruttan

Blå himmel och soool!



En dag packa jag undan liggdelen till vagnen. Evilda sov i den i 8 månader men nu är den för liten. Jag har varit så nöjd med den och det är mest ledsamt att sätta bort den. Sälja den ska jag nog men vet inte om jag ska sälja den med vagnen sen som ett paket, eller kanske nån baby kommer och hälsa på och vill sova där?!? Har svårt att göra mig av med den...

Och imorse var lyxmorgon. Jag fick sova till 8 (Micke steg upp med Evilda halv 7) och sen hjälpte jag med morgonmål och satt Evilda och sova dagssömn och hjälpte ut dem andra och sen duka jag morgonmål åt mig vid matsalsbordet och läste och åt helt i lugn och ro. Var så lyxigt! Speciellt då mamma hämta tulpaner igår. 

Vår matsal

Vårt garage

Min skäggige man



Byke som torkar ute

Barn som sågar och täljer och spenderar hela daganr på gården i solen


Och vi har nog köpt ett så bra hus. Solen skiner hela dagen på terassen, det är så toppen! Och vinden tar inte ens där. Det har varit så skönt där.

Inga kommentarer: