onsdag, april 29

Toiletrunning

Last night I had to go 3 times to the toilet.

3 kommentarer:

Nina sa...

Å värre blir det! :)
Vet inte hur många femmor jag betalade förra våren för att kissa några centiliter. Jag var inte sen att argt protestera då Åhlens City höjde toalettavgiften till tio kronor.
Kul att du tittat in hos mig! Då hittade ju jag in till dig. Dessvärre så blir jag ännu mera bebissjuk då jag läser om graviditeten.
Ha en fin dag!

Michaela sa...

Oj nej. Låter inte alls så roligt, men det är hoppeligen värt det..

Nina sa...

ATT det är! Flera gånger om, så misströsta inte!

Jag är finlandssvensk o. kommer från Österbotten. Jag flyttade till Sverige tillsammans med min sambo hösten 2003 för att bägge skulle studera. Han blev klar i i januari o. jag har ett år kvar. Sen vet ingen vart vi hamnar. :)