lördag, december 26

Arthurs första jul

Arthur hade nog en bra jul, och 3 månaders dag, och han betedde sig helt otroligt bra. Enda gången han blev lite lessen är när Micke lyckades värma hans ersättning lite för varm och han inte fick flaskmaten på en gång efter att han tröttnat på brösten.

Min fina familj. Jag ser hemskast ut. Men att hitta kläder man kan amma i är inte lätt och jag vill inte visa magen. So. Arthur har en kragskjorta och är så söt så.


När vi börja äta ville också Arthur äta, men efter det satt han snällt i famnen eller i bilstolen och titta på julgranen och på bilderboken som jag satt i julgranen.
Sen låg han länge och tala med mig i sofffan. Och åt på handen. Lite efter 9 somna han i vagnkassen och sov sen resten av kvällen och natten förutom några matningar. Så duktigt så.
Igår var vi påkaffe och glögg till Lees familj. Där sov Arthur största delen av tiden, och hoppa i olika famnar och satt i soffan och tala med pappa.

Inga kommentarer: