måndag, december 7

We are going to Stockholm

Har just reserverat Arthurs första utlandsresa. Måndagen den 28e (samma dag som han får sitt 3 månaders vaccin...) far jag, Micke, Arthur, min mamma och mammas bil till Stockholm. 2 nätter på båten och en natt på hotell i centrum. Ska bli så skönt att komma bort lite, äta buffet mat, shoppa på reorna i Stockholm, andas in Stockholms luften och äta gott. Väntar.

Önskar och hoppas på att ungen hålls nöjd efter sprutan och att det inte blir lika eländigt som förra gången. Lyckligtvis kan vi denhär gången ge värkmedicin så det borde gå ok.

Nu har jag satt en massa tid på att göra reservationen så måst samla kraft för att orka med Arthurs bröstskrikeri före han vaknar. Vi strider varje dag och han vinner alltid och får ersättning och jag fasar bara hur kort min amningskarriär blir, vad händer sen vid nästa tankningsperiod? Den kommer snart...

Inga kommentarer: