torsdag, december 3

Skumppa

Jag har inte druckit alkohol sen den 10 januari 2009, och då drack jag också bara 12 cl vin. Jag var ju gravid då, men jag visste inte det fast jag visste att jag kunde vara och hoppades att jag var. Men endå tog jag risken, och jaa, tror inte Arthur fått något fel av det. Men snart sku det nog sitta med lite skumppa, jag älskar ju det! Men eftersom Arthur ännu äter jätteofta så får det vara en tid till. Sen när det går 3 h emellan målen, sen ska jag ta ett glas skumppa.

Idag blir han ren 10 veckor! Tror att han kommit ut ur sin kris nu, för nu är han rätt så normal, dreglar massor, vill ha händerna i munnen hela tiden och så för första gången igår försökte han inte krypa framåt när han låg på mage. Babyn har krypreflex som försvinner när de blir äldre och när de ännu har det är det svårt för dem att hålla upp huvet när de är på mage. Så så!

Inga kommentarer: