tisdag, december 8

Horrorexempel

De kompisar som just var här kommer nog aldrig att skaffa barn, inte efter detta besök. Ungen var trött som aldrig förr och somna nästan riktigt före de kom, men han sov i 2 minuter och sen ville han inte. Med andra ord var han trött och gnällig när de kom. Gnällde. Åt lite. Gnällde mera. Böt blöja. Ungen somna. Sov 15 minuter. Vakna och grät. Amma. Ville inte. Grät. Gästerna for, då hade de varit här över 2 timmar. Han grät. Jag amma. Gav ersättning. Ungen drack 80ml. Böt blöja. Vyssja med tutten. Äntligen nöjd pojke!

Nu har han snart legat 1 timme i sängen och pratat på nöjd som aldrig förr och jag är helt slut. Livet är verkligen inte som förr.

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag måste säga, jag läser din blogg typ nästan varje dag och det låter faktist jobbigt med barn. Jag väntar nog länge.. Om jag ens skaffar, men det beror inte på arthur :) hur är det annars ?