söndag, juli 24

Semester

Här sitter jag då i mitt hotellrum. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag läsa tidnning, ska jag surfa eller ska jag se på tv? Sängen är stor och skön så det lockar ju också att sova. Så mycket val.

Idag fick jag också välja min middag helt själv och jag valde mcdonald mat, inte kanske det godaste men går att äta i sängen på rummet i fred. Ljuvligt.

Tågresan till Vasa gick utmärkt. 4 snabbaste timmarna nånsin. Sander var bara nöjd (förutom då han blev trött och jag fick skumpa omkring) och jag gick igenom lite foton och läste hbl.

Festen var toppen. Att sitta och prata i lugn och ro (nå halvt, Sander sku fås och somna två gånger och det innebar lite arbete) med smarta intressanta människor som man inte känner från förr (bara kanske från bloggar) samtidigt som man intar sjukt goda cupcakes var bara så skönt. Så värst fräsh var jag inte. Böt till kjol på parkeringsplatsen, glömde fixa håret, glömde halsbandet, tänkte inte på att byta skjorta och alla sminksaker var på stugan. Men alla bryr ju sig bara om sitt eget utseende och märker inte andras. Hoppas jag iaf. Roligt var det iaf, sku oftare villa träffa nya människor som man bara kan sitta och diskutera med.

Men nu ska jag fortsätta min semester.

4 kommentarer:

sus sa...

Så kul att träffa dej! Njut av din nästan lediga tid på denna minisemester.

Sara sa...

roligt att ni kom! hoppas du får en lång och ostörd natt!

Michaela sa...

Lång och ostörd natt. Nja. Sander tyckte inte riktigt så. Hela natten ha han stånka och stönat och ätit typ 4 gånger före han kvart över 6 vakna och vägra somna om. Han vill väl ha sin mamma för sig själv nu då det är möjligt =)

Och det var roligt. Är glad att jag kom. Men nästa år helt utan barn =)

Malin sa...

Roligt att träffas! Vi ses om ett år igen :)