lördag, juli 23

Minnen

Jag fundera för en tid sen hur mina två veckor i Colomibien var och nu hittade jag mina och Mickes mail från den tiden. Mycket kommer jag ihåg men vissa saker har jag helt glömt. Som till exempel dethär:

"igar, somna jag a sn kom australiens in a ja bestamd mig fo att fa ut me han a 2 andra..d dro massa kokain, lr lite..mn inte jag.sn va vi i bar, kom 6 utlanningar till.dansa, drack,tala a sa..sa helt ok kvall, mn int va d na speciellt.."

Låter helt sinnessjukt ju. Och har ingen minnesbild av det heller. Tur det. Jag vet ju inte ens vad kokain är, måste ha blandat... Om jag kommer rätt ihåg var australiensarn fotbollsspelare som reste jorden runt och vi dela hostelrum i Santa Marta. En natt var det bara vi två där och då tog han på min fot och föreslog att vi sku ha sex. Det kommer jag nog aldrig att glömma för det var så absurt.

Men den sommaren och speciellt den resan gjorde mig bra. Utan den sku jag inte vara den jag är idag.

Inga kommentarer: