onsdag, november 14

En till sömnlös natt

Vill nån veta vad jag gjort inatt då? Jo. Inte sovit iaf.

Vi dela natten med Micke. Han sku vara ansvarig till halv 3 och jag från halv 3 till halv 7 då ja sku till skolan.

2.37 vakna Sander igen (med Micke hade han vaknat med 20 min mellanrum tills då). Ända till halv 4 försökte jag med allt. Böt blöja, gav mjölk, gav isbitar åt honom att suga på och gick omkring och vagga på honom. Men alltid när jag satt mig ner/la ner honom börja bökande och sparkande och han börja klia sina fötter. Så där närmare 4 bädda jag ut soffan i vardagsrummet (ville ju inte att Arthur också vaknar) och försökte få honom att somna lungt. Men nej. Sen satt jag på mumin och låg heldöd i soffan. Kvart över 5 fick jag honom att somna genom att pussa och paja och pussa ryggen (då låg han stilla).

Jag mår hipp hejsan idag alltså. Nu på affärssystem.

Inga kommentarer: