måndag, november 19

Min måndag

Livet går vidare och Sander börjar nu vara prickfri. Jag har hela dagen varit på "jobb". For halv 7 och kom hem halv 7. Spendera hela kvällen med mina sötaste barn (när jag är borta hela dagen vill jag inte göra nåt i hemmet bara krama och pussa barnen) och nu har jag igen "jobbat" lite. Imorgon har jag skola från 11-16 och i nåt skede ska jag också rätta 18 övningar (på ca 5 sidor). På onsdag skall jag igen till stan och skolan på morgonen och sen har Micke igen jobb på kvällen.

Såhär håller det på till julen. Men efter det så har jag 1½ Arcada kurs kvar så det är helt värt det. Och jag vet inte riktigt varför ordet jobb är innanför "", för det är ju nog ett jobb jag får pengar för. Jobar 70 timmar som kursassistent och idag var jag med eleverna på studiebesök till Kesko och Tuko. Och på båda ställena var det två grupper. Så idag har jag hört 4 presentationer och gått 4 varv i lager. Och det är tröttsamt. Fast jätte intressant. Logistik är så min grej.

Inga kommentarer: