fredag, maj 17

Gångna veckan.

Fredag igen tydligen. Dagarna går snabbt och vädret har varit härligt. På tisdag hade vi  flickträff i Esbo och drack chamapgne och åt gott och hade det så bra det bara går. Hem kom jag på onsdag och Sander hade sovit så dåligt när jag var borta och var tydligen störd över att jag varit borta och var på så dåligt humör. Sen har jag satt en stor del av tiden på att skriva arbetsansökan, jag hitta ett jobb som sku vara perfekt, men att skriva ansökningar är inte min grej. Så svårt! Idag har jag varit i Pojo för att hjälpa mamma packa. Nu äntligen har hon flyttat till Ingå men i Pojo finns ännu så massor med saker. Och imorgon är det ExtremeRun. Och det ska bara bli roligt. Jag tar ingen klocka med och ska bara ha skoj. Känns skönt att inte ens ha nåt tidsönskemål utan bara vara där för upplevelsen.

Och ifjol denhär veckan var vi på Sicilien (helt underbart!) och då var det också lika fint väder i Finland som nu denhär veckan. Men sen gick det utför med vädret så jag har inte heller nu så höga förväntningar. Nästa vecka kommer det att vara kallt och regnigt igen.

Inga kommentarer: