måndag, september 22

Måndagsbilder

Idag var det måndag. En ytterst ostrukturerad och orolig en och absolut inte som planerat.

Arthurs ögoninflamation blev bara värre så det bler läkare på morgon. Jag for med alla 3 eftersom Micke också är sjuk. Det var 1 timmes kö på mehiläinen men vi klara det bra. Han hade inte öroninflamation men på eftermiddagen grät han igen en halv timme tills värkmedicinen börja verka...På eftermiddagen printa jag ut batman och ett lejon som barnen fick färglägga.

Sander är minst sjuk och han är hypermannen...

Vi ska ha visning imorgon... Första privata på typ 4 månader så liksom nu har vi en liten chans, och ett ostädat hushåll ska inte få stoppa det (jag tror på att första intycket nog har betydelse)

Sandern...

Dethär borde jag ha hållit på med idag. Men jag löste det genom att sätta film på åt barnen när Evilda sov och så fick jag sådär 1 timme skrivtid. Micke sov typ hela dagen.

Jag koka rödvinsbärssaft och stekte bananplättar till mellanmål.

Städit, städit...

Sjuk man. Jag kan inte bli sjuk för jag sku aldrig få vara sjuk.

Jag och min lilla fina Evis.

Puss.

Hon är nog så bästa babyn. Så söt och fin och härlig och gosig och gullig och bäst.

Inga kommentarer: