onsdag, oktober 22

All inclusive paketresa

Jag märkte idag att min skola börjar först den 19 januari efter jul. Och eftersom det blev höst så ser jag ju genast en chans för en resa. Micke får inte ledigt över julen men han sku säkert få sen efter nyåret en vecka. Jag sku ju villa till Mexico och sydamerika men det kräver mera tid och större Evilda. Sen är ju Thailand alltid bäst men kanske lite för varmt för Evisen och sen far man inte dit för en vecka. Så nu drömmer jag om en all inclusive paketresa nånstans var det ens är lite varmare och där Arthur och Sander sku kunna simma i uppvärmd pool. Evilda sku vara passligt 6 månader och ännu rätt orörlig och all inclusive sku vara idealt med mina kinkiga barn. Så nu överväger jag om Egypten sku kunna få en ny chans, eller kanarieöarna. Det är ju inte ställen jag behöver fara till igen, men en semester är alltid en semester och fast ställena i sig själv inte varit så speciella så har det ju nog varit så skönt med semster. Sen var det ju igen då bara fråga om pengar och varifrån jag sku dra sådär 2400 euro.

Inga kommentarer: