torsdag, december 11

11 december

Just och just i liv just nu.

For halv 9 med Evilda till kommande huset medan Micke förde pojkarna till dagis. 9 börja konditionsgranskningen. Halv 11 for jag iväg och göra köp på vårt hus med Evilda. Skrev under en massa papper. Halv 12 var jag tillbaka på konditionsgranskningen med Evilda. Hängde där. Amma ibland och bar omkring på Evi och försökte lära mig om hus. I nåt skede somna hon i famnen en stund, mest var hon en superglad charmerande gullunge. Så exemplarisk man kan bli som baby, inget problem. 3 var granskningen slut och allt verka vara i skick med huset. Jee! Jag körde genast efter barnen+kompis från dagis och kvart före 4 fick jag första biten mat i mig sen klockan 8 på morgon. Men jag hade inte ens känt mig så hungrig för jag gjorde i förrgår typ 20 magmuskelträningar, vilket jag inte gjort på över 1 år, så jag har så sjuka magmuskler att jag inte känner hunger..
Barnen lekte superfint och jag fick upprett kaoset från morgonen. Allt var bra ända tills Evilda vakna från en kvällsvila. Hon var inte glad, hon verka ha ont i magen igen men inte kommer nåt ut. Mest bära på gnällis och försöka se de andra två. Sen jaga i tid i säng för att hinna upp i morgon bitti igen. Men snart, snart är det jullov. Och då ska vi slappa.

Och ja. Helt otroligt att jag har en 5 månaders klimp. Och helt superglad är jag över att jag ammat i 5 månader.


Inga kommentarer: