torsdag, december 18

Kalenderluckor

En dag var luckan "Picnic inne" så då såg kvällsmålet ut såhär. Spett med korv, äppel och paprika och nallarna som var med. 


Idag så var luckan "Liessaari". Egentligen sku det ha varit utmärkt dag för simning, men Sander har enterorokko och fast han är feberfri (han har inte ens haft feber) så känns det fel att fara. Han borde typ också kunna vara på dagis, men de blev på jullov igår (eller Sander var faktiskt hemma igår för vi visste inte vad han hade när han hade lite blåsor). Idag var vi alla hemma och gick till Liessaari och drack glögg, åt lussekatter och pepparkakor. 















Jag hade förstås glömt ta med muggar...



Och så vakna Evilda och eftersom jag inte vågar amma ute mera så fick jag gå raskt hem och som tur hölls hon nöjd hela vägen. Men då såg jag också solen och den gav nog sån kraft. Har annars varit supernöjd med vår 200 euros begagnade vagn, speciellt mycket har jag gillat dendär hårda liggdelen.

Inga kommentarer: