måndag, april 27

Skateboarden










Om en vecka har vi en 4 åring i huset igen. Sander blir ren 4! Och min bror kan inte komma på hand kalas men han kom igår och hälsa på och hade med en gåva åt Sander. En helt egen skateboard, Arthur fick ju också skateboard när han blev 4.

Så vi gick ut och träna (efter att vi helt i misstag och oplanerat gått en över 4 km lång promenad, och då så att både Arthur, Sander och jag gick och Evilda sov). Arthur kom nog ännu ihåg hur man gjorde och försökte instruera Sander. Evilda satt i vagnen och sög på en gammal eltandborstsborste och studera noggrant. Månne hon också får en skateboard när hon blir 4?

Och Sander har beställt en skateboardkaka till sitt ena kalas och jag har gått med på att göra det. Kommer att riva håret av mig på söndan igen eftersom jag faktiskt inte är nån kak människa.

Inga kommentarer: