onsdag, maj 27

Hemfixning

Nu börjar jag komma dit jag velat. Skippade fotoalbumslagande eftersom det nu kan vänta och nu är det hemfixning som gäller.

Vi köpte vår nya soffa och Sander tror nu att vi remontat när vi byggt ihop den. Ha, ha. Han har nog ingen aning om vad jag har för planer, och kanske det inte blir av heller. Men iaf så spara vi gamla soffans divandel coh bar upp den till den lilla aula som vi har på övre våningen, den har varit helt tom, men nu ska det alltså bli en chill-plats. Och väggarna ska målas, och förstås nu. Så nu försöker jag välja färg. Har bestämt att det ska bli grått. Och grått är ju inte en så lätt färg att välja...

Arthur vill att deras rum blir rött igen. Först var jag helt emot det men sen så googla jag lite och såg att det ju kan vara helt snyggt.

Så nu är det hemprojekt. Micke har 2 arbetsdagar kvar och sen 3 veckor semester.

Inga kommentarer: