torsdag, maj 7

Ingen koll.

Jag trodde att jag hade trådarna under koll ännu för nån timme sen.

Visa sig att jag hade så fel.

Jag och mitt par hade en inlämningsuppgift som sku lämnas in igår, en nätenkät. Vi hade uppgiften klar på måndan och jag sku bara klicka in svaren. Idag när jag sku kolla poängen inser jag att det är torsdag och att jag aldrig knackat in den. Stör nåt så ofantligt för det är ju inte bara jag som blir utan poängen. Och dessutom var den ju gjord. FAAAAAN!*

Så nej. Definitivt inte under koll. Nån del, ibland, men att hålla i alla trådar i mitt huve så funkar inte mera. Det finns för många och hela tiden kommer det nån till. Som på måndagkväll när det visa sig att vårt varmvattet slutat värmas upp och vi var några dar utan varmvatten. Å så mittiallt blev det sotningsdags och dag på förskolan och kompisträffar och sånt. För mycket allt.


*Och kontakta ju nog läraren idag och hoppas på det bästa, men den var ju inte inlämnad...

Inga kommentarer: