måndag, maj 11

Morsdagen 2015

Mina gåvor av mina söta barn. Och egentligen ska leksaken vara fastlimmad i bottnet, men den tyckte den sku simma lite efter att jag öppnat det =) 

Blommor av Sander. Fast han konstatera nog att dagistanten sa att han måste laga blommor. Men fina blev de!

Sander vill fara på resa med mig. Så min pojke! Fast han har nog aldrig sett mig åka snowboard...

Jag är glad att han tycker att jag kan laga mat, ofta är han inte så förjtjust i vad jag gör...

Så var det morsdag igen. Och så roligt med dagsigåvorna av barnen. De hade inte berättat nåt, eller nåja, Arthur har nog pratat om puuhamaa, bion och om att jag ser ut som en varg och frågat om jag gillar skönhetssaker (tror jag svara nej så han har säkert trott att jag inte gillar hans grej). Men de var noga med att jag inte fick se och så. Micke jobba natt lördag-söndag så de fick paketen på lördagkväll å så sa jag att de fick komma å väcka mig med dem sen. Nå, Evilda vakna först och vi hann vara länge vakna innan de vakna och tassa ner med sina paket. Gullungarna.

När Micke kom fick jag ännu en fotrasp och 4 djupa tematallrikar (jag har väl råkat säga att jag inte behöver nåt men om det ändå känns som att nåt måste skaffas så är det bra saker...). Jag laga smoothie och koka ägg och det var en trevlig morgon.

Sen blev det länskäriliiga fotbollsträning och lite parkhäng före så att Evilda fick sova. Jag var igen hysteriföräldern som gav feedback, men liksom hur svårt kan det vara att se till att alla barn får chans att göra allt och att byta målvakt ens en gång om man lovar åt barnen att den byts?! (dessutom spela de i närmare halv timme).

Sen hem för sopplunch och sen kom min bror och han var och skatea med barnen och byggde lego och sen blev det grillmiddag när mamma kom och sen var de här hela kvällen och dit for den morsdagen.

Så glad över att få vara mamma åt mina 3 finaste.

Inga kommentarer: