måndag, juni 4

Måndag

Idag är bara en dålig dag och allt tack vare mig. Jag sku bara inte orka med barnen. Inte för att de inte sku vara världens sötaste, gulligast och bästa utan för att jag har varit för mycket med dem och bara sku villa ha lite "egen tid" och lugn och ro. Och de märker så bra att jag inte är riktigt motiverad idag och gör livet jobbigare, som t.ex. Arthur som inte ska vila dagssömn just idag när jag sku behöva det som mest. Eller som inte igår kväll sku somna eller ens bli i sovrummet när jag sku titta på min nya tv-serie "kosto", och Micke jobba natt.

Var till sommarklubben på förmiddagen och allt blev mycket bättre där, men i och med dagssömnskaosen så är jag igen så färdig att fara. Väntar på att Micke vaknar och så lämnar jag detta hus. Ibland orkar jag bara inte fast jag alltid sku villa orka och alltid tror att jag orkar.

Inga kommentarer: