onsdag, maj 21

Gårdagen i bilder







Såhär såg det ut igår före dagisets vårfest. På vårfesten öppna sig sen himmelen och det öste ner i 40 minuter. Och festen var ute och dagispersonalen hade gjort rolig bana...

Men ja, vi var på lande och det var som i Thailand. Det gick inte att ha kläder på sig och det var vindstilla. Vi far idag igen till stugan och imorgon tror jag vi skippar dagisdagen och är där istället.

Idag hade jag rådgvining och fick inte äta eller dricka på 10 timmar för hon ville se hur blodsockret var eftersom jag inte gör sockerbelastningstest. Nå det var förstås bra, så som allt annat med, och nu fick jag hem en mätare som jag nu ska mäta sockret med varje vecka. Sen har de också börjat kolla för streptokock b på alla gravida och sen kan jag få fara till amningsstöd ren före babyn föds. Det är nog bra att vara gravid i Finland, eller iaf i Lojo. Idag var jag igen 1 timme på rådgivningen.

Inga kommentarer: