söndag, februari 14

14.2.2009

Jag bara älskar vårt bröllop, det var så bäst! Bästa sättet att fira alla hjärtans dag var nog att gifta sig. Vårt fina valentinbröllop med rosa och silver som temafärger och en massa ljus.


När vi kom fram till altaret blev jag rånervös, helt meganervös, jag typ bara skaka, före det hade jag varit väldigt lugn (tycker iaf jag). Den känslan som jag hade i magen dethär ögonblicket kommer jag säkert aldrig att glömma.
Här avger vi våra ringlöften, efter att vi sagt JA, fick nästan inte mitt ja ut ur munnen eftersom jag var så uppspelt, därför nästan skrek jag ut det.*
Var orolig för att vi sku glömma pussen för den hör ju inte riktigt hemma i vår vigseltradition, nåja, iaf så attackera jag Micke, troligtvis lite för tidigt i programmet, men pussades gjorde vi!*
Jag gjorde allt som kändes mig, fast det satt sådär en 70-80 människor och titta på mig. Är glad för det!*


Såhär såg det ut när vi kom ut och allt var över. Var helt megalycklig*Det här var ett annat magiskt ögonblick. Efter att vi hälsat på alla så gick vi först in i salen där vi sku äta och dansa. Det var romantisk lugn musik i bakgrunden och vi bara kramades på dansgolvet och brydde oss inte om någon annan. Helt härligt! Har röd fanta i mitt glas medan alla andra hade fresita, men ingen märkte skillnaden*
Jag var helt megakär och hängig på Micke, men så var det ju också vårt bröllop!


*Foto: Nina Ahtola

4 kommentarer:

Nina sa...

Ååååh! Va fint!
Grattis till året!

Michaela sa...

Tack, tack :)

Diana sa...

har nyligen funnit din blog. shit va kul att få uppleva lite släkthappenings såhär i efterskott. otroligt fin klänning hade du också..

Michaela sa...

Det tyckte jag med, å jag hade hyrt den!