söndag, februari 28

Krock i sängen

Ville ikväll se på Idols, men Arthur ville definitivt inte att jag sku göra det och Micke är hos en kompis och spelar något så jaa, mycket Idols hann jag inte se. Idols börjar 7 och slutar 8. Gick och la en semitrött Arthur i sängen 7, låg en stund brevid, sen blev han otålig så jag amma lite, lag ner honom och han nästan somna, men nej, sen börja han vända på sig. Han vände sig till mage och sparka sig fram till huvudändan. Jag gick ut och titta lite på idols. Arthur börjar gnälla för han slipper inte mera framåt. Vänder honom och säger att han ska sova. Går ut. Han gnäller. Går in och vänder honom. Går ut. In igen och vänder. Säkert 8 gånger. Varje gång jag kommer in smilar han som aldrig förr. Tar till slut honom i famnen och tittar på slutet av idol. Försöker igen med att få honom att somna i egna sängen. Men han bara vänder sig till magen och sparkar sig framåt. Till slut med mycket, sång, händer, så, så och mitt huve mot hans somnar han i spjälsängen halv 9.

Det lilla livet är ju nog helt härligt men han sku kunna ha lite lättare för att somna. Blev faktiskt rätt så irriterad på honom och sa helt seriöst att " nu ska du tuta", men han bara smila och tyckte att det va världens roligaste lek.

Inga kommentarer: