torsdag, februari 18

Nytt rekord

Inatt hände något helt otroligt. Arthur vaknade och åt första gången kvart före 2, t.o.m. Micke låg brevid mig och sov då. Sista gången Arthur ätit för kvällen var 7. Han var nästan 7 timmar utan mat. Helt otroligt! Gröt är toppen! Och så är ju Arthur bäst.

Och sen till något helt annat. Jag har ingen aning om hur många som läser min blogg, eller om någon ens gör det, har aldrig orkat förstå mig på något statistikverktyg. Men nu har jag till och med fått två blog awards (som jag aldrig orkat/hunnit göra något åt) och det är ju faktiskt helt toppen, att nån orkar läsa om min vardag. Tackar, tackar! (Jaaa, bättre sent än aldrig)

Om du vill vara jättesnäll kan du ju skriva ett kort hej som kommentar. Snälla.

10 kommentarer:

Dagny sa...

Eftersom jag e jættesnæll så skriver jag ett hej :) Så, hej :) D e ju så intressant att læsa va du sysslar me dær borta i hemlandet. Kram!

Nina sa...

hejhopp!

Lee sa...

Hej Michaela!

Sofia sa...

Hej hej:-)

Nonnu Neuloja sa...

\o
Kollar in dagligen :)

Soffi sa...

Ciao :D

Jeffi sa...

Haloj! :)

Kakkakaffe-Eva sa...

Jag läser ju också.

Emma sa...

Hej
Jag brukar också läsa =) Roligt att läsa om hur arthur växer o lär sig nya saker.

Michaela sa...

Härligt hur mycket jättesnälla människor det finns! Roligt att veta att nån läser. Tack, tack, tack.