tisdag, februari 16

Första bröllopsdagen

Ja, det var ju ren två dagar sen, men här är vad som hände:




Jag åka tåg med Arthur. Han var väldigt snällt tågsälskap än en gång, fast han inte sov. Sen var vi på babysim.Spendera tid med min man för det var ju vår bröllopsdag.


Denna romantiska måltid avnjöt vi efter babysimmet i forums nedre våning. Orsaken var att vi båda ville hinna äta före Arthur var klar med sin halvtimmes tupplur. Förstås sov han längre och vi sku ha kunna gå till trevligare ställe.


På kvällen när Arthur gått och sova avnjöt vi detta samtidigt som vi titta på Moulin Rouge. De marinerade champinjonerna från Stockman var helt supergoda. Klockan 10 gick jag och sova för jag var så trött och 11 amma jag Arthur.

Nästa år ska Arthur så ha barnvakt och vi ska göra något lite trevligare.

Inga kommentarer: