lördag, februari 27

Slut

Idag är en dag då jag bara sku kunna ligga under täcket och inte alls stiga upp. Och nej, det har inget med ishockey att göra, jag är bara slut. Gick sent och sova igår, först klockan 10. Sen var Arthur konstigt hungrig inatt fast han åt gröt gjort på 1dl ersättning. Alltså megamassor. Amma 20 före 1. Helt ok. 3 vakna han igen. lyfte honom i vår säng så att vi sku snabbt somna om. Nej, Arthur vill inte somna om. Ger bröst, ungen äter och somnar om. Tänkte att han sku klara sig till morgon. Nej, klockan 6 vaknar han igen, försöker med samma som 3 i säkert 15 minuter (för han somnar in, gnylar, somnar in gnylar..) tills jag ammar igen halv 7. Halv 8 vaknar han och 8 ammar jag igen.

Fast jag nu i 5 månaders tid har vaknat minimi 3 gånger varje natt så känner jag mig sällan så trött på dagen. Förutom idag då. Och riktigt i början. Och idag är Micke borta, men som tur kommer mamma så hon får leka md extra uppmärksamhetssjuka ljuvliga Arthur.

Inga kommentarer: