söndag, februari 7

Som i sex and the city

Hade en helt toppen kväll igår, helt i sex and the city anda, så otroligt roligt! Vi var endast tre tjejer, men vi åt gott, drack gott, snacka relationer, sex, moderskap, känslor... och diskutera hur det går till i sex and the city. Jättelyckad kväll. Ja, ända tills vi flytta oss från Memphis till svenska pubben och alla blev jättetrötta. Var hemma kvart över 11 och missa bara en amning, explosionsfärdiga bröst hade jag ändå för Arthur hade ätit så lite under hela dagen.
Mitt trevliga sällskap. Och skumpan!
Jag, som äntligen efter 2,5 år med vår kamera läst instruktionsboken och hitta en massa nya effekter.

Min goda tonfiskhamburgare. Mums.



Jag var ändå lite trött på moron men Arthur "made my morning" genom att vända, helt själv och väldigt målmedvetet, från rygg till mage för att få tag i en leksak.
Såhär söt såg han ut efter att han vänt. Världens sötaste, härligaste, gulligaste, underbaraste som jag älskar så massor!

1 kommentar:

Liw sa...

Vad kul att han vänder sig och äter på fötterna, härligt med alla framsteg =)

Tack för kommentaren, känns skönt att få medhåll i sina funderingar, är som ett blåbär :-)

trevlig kväll!