tisdag, november 30

18+0 för andra gången

Så då är jag redan i 18e veckan (eller 19e som vissa säger och jag sa förr) gravid. Galet vad tiden går. För varje dag som går glädjas jag mera över att vi på riktigt med stor sannolikhet får ett till barn, alla små problem kommer nog att lösa sig. Ska bli spännande att se hurdan individ som kommer denhär gången. Det som gjort det mera verkligt är att jag nu i sådär en vecka kännt av små rörelser, och kan på riktigt förstå att där är nåt. Nåt som säkert nu är omkring 20 cm och sådär 200 gram. Galet!

Mår fortsättningsvis bra. Kände lite av foglossning (om det nu var det ordet) idag när jag sprang till bussen, men annars inget. Magen är rätt liten än och om jag sku ha någo kläder sku de ännu gå på mig helt bra.

Förra gången visste jag vilken vagn vi sku ha nu, jag visste typ var allt sku vara och vi sku ha kunna få hem ett barn i vecka 25. Nu har jag inte hunnit/orkat tänka nåt alls. Så mycket som hänger på hur saker ser ut då, nångång i slutet av april.

Det var det.

1 kommentar:

Lee sa...

7nde maj kommer hon ju :)