måndag, november 22

Bakdag

Vi hade så bra planer för idag. Vi sku baka pepparkakor, lussekatter och julstjärnor hemma hos Oskar och Petter (lika gammal som Arthur) tillsammans med Hanna och Elias (lika gammal som Arthur). Jag hoppas att allt går som planen, men det är en jättevarm Arthur som har sovit fast i mig sen halv 3. Sådär febervarm. Men först måste han vakna och sen ser vi vad som händer. Men det sku ju vara så typiskt.

Senare:
38,5 graders temperatur och en snorig gubbe. Och jag som så gärna sku ha bakat.

2 kommentarer:

puva sa...

hälsa O&P och H&E om du råkar se dem. missade vår sista chans att gå på familjekafé eftersom lillungen var sjuk. känns lite vemodigt faktiskt! nu får jag vänta på nästa innan jag kan gå dit igen.

Michaela sa...

Oj nej. Va tråkigt att inte se er där, ska absolut ta och hälsa dem från dig när vi ses.

Lycka till med tillfrisknande.