lördag, mars 17

Lördagen med Sander



Sander sover ute i vagnen, Micke är på jobb och Arthur är hos min mamma. Jag har ryggskott, eller annars bara ont i ryggen (kanske på grund av min nya hobby, hula, hula ringen) och sitter och försöker lista ut om jag skall fokusera på ROA eller ROI i mitt slutarbete.

Sander har hittat på en ny hobby han med. Att klättra på höga höjder. Medan jag städa i vardagsrummet så hade han kasta ut böckerna från expediten och klättrat in i den andra lådan. Där var han sen nöjt med sin surskorpa. Surskopor, morötter, gurkstavar är bra just nu när tänderna kliar för annars sätter han allt han hittar på golvet i munnen. Idag hade han hittat en diskmaskinstablett som inte löst upp sig och satt och smaska på den i soffan och så har min två dagar gamlahula hula ring också fått sig. Men ännu om klättrande. Han har äntligen lärt sig att backa ner från soffan. Tidigare har han ställt sig vid kanten och ylat tills nån kommit. Effektivt det med, men nu behöver man inte hela tiden övervaka hans soffhängande.

Inga kommentarer: