onsdag, mars 21

Ryggen

På lördagen fick jag ryggskott, på måndagen hade jag ännu ont och besvärligt och var irriterad över det så jag reservera läkartid. Tidigaste tiden som passa mig var idag. Nå idag var det ren mycket bättre men jag kunde inte avboka det mera.

Men jag är så glad för att jag for. Läkaren var så urtrevlig så jag sku ha kunna sitta och prata med honom hur länge som helst. Han prata till och med svenska med mig och så diskutera vi mina studier, dragsvik, hur han kunde svenska. Blev på så gott humör av besöket. Dessutom var det inte alls onödigt att jag for. Han kontrollera min rygg och jag gjorde vissa rörelser och när han tryckte på mina ryggkotor i nedre ryggen så gjorde det ont, och det borde det tydligen inte göra. Det kan sen leda till allvarligare ryggproblem i framtiden så nu borde jag stärka de inre ryggmusklerna för att förbättra det. Annars så ska jag bota eventuella framtida ryggskott med buranakurer. Och utöver det så var min rygg i prima skick, konstigt nog.

(Bloggen är ju också ett bra sätt för att minnas vad man egentligen haft och vad som ska göras)

Inga kommentarer: