onsdag, september 26

27.

Igår hade jag födelsedag, så nu är jag 27 (vilket jag ren hela våren trodde att jag var). Gårdagen var en riktig skitdag och jag var så oändligt sur och arg hela eftermiddagen. Jag hade så sett fram emot att se nyaste Castle avsnittet när barnen tog tupplur, men Arthur fick inte sömn och Micke måste fara på jobb och jag fick ta över och han kunde inte lugna sig och så börja han skrika och väckte Sander för tidigt och allt var bara skit. Jag var så sur. Som tur somna de tidigare och mamma var här länge på kvällen.

Och jag fick så vad jag önskat mig av mamma. Avlång brödform i silikon, så nu kan jag börja baka mycket limpor! Sen hade hon också ändrat adressen för Kodin Kuvalehti och nu kommer den först till mig och sen kan jag ge den åt henne, nu har det gått andra vägen. Det finns två tidningar jag gillar och det är just den och resetidningen Mondo. Jag blev jätteglad. Av Micke fick jag en vetedyna och en såndrä grej man rullar på ryggen. Första jag konstatera var att vi ren har en sån, men denhär matcha soffan bättre så det var ju bra, då kan den vara där och vara mycket i använding.

3 kommentarer:

Nora sa...

Dagens skratt: Avlång bröstform i silikon.

Grattis i efterskott, vad synd att dagen inte var en av de bästa.

Michaela sa...

Jag har sällan förväntningar för mina födelsedagar men sen när den är där förväntar jag mig ändå en lite annorlundare dag och så blir det ändå bara pannkaka av allt. Så går det faktiskt oftast. Som tur är det bara 1 dag per år.

Och bröstform av silikon låter nog som en toppen sak att önska sig =)

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Ö. Mippe