söndag, september 2

Min dag



Jag överlevde dagen och det var dessutom en riktigt fin dag. Tvivla lite när jag vakna klockan 9 och inte kunde somna om, för hade ju då gått och sova klockan 4 och jag tänkte att med 5 timmars sömn kommer jag att kollapsa i nåt skede av dagen.

Igårkväll efter springningen börja jag äta en banan, men börja må så otroligt illa av den. I hotellrummet hade vi skumpa men jag kunde inte dricka nåt, var helt spyfärdig och mådde så illa (har aldrig hänt tidigare då jag sprungit). Ville ändå försöka gå med ut på stan så vi gick via mc donalds så att jag fick en stor limsa och sen franskisar med en massa salt, kände att jag ville ha salt då. Nå, mådde apa ännu efter det men i och med första fisu-shotten så börja det lätta. Sen satt vi med Pedu och Jonna och drack och spela jatzy tills stället stängde. Sen for vi ännu vidare. Men jag drack massa vatten och bara två skumpaglas och 3 shottar så jag har faktiskt mått helt bra idag. Gott smaka det med bacon och ägg och en massa salt i hotellmorgonmålet men annars inget.

Efter att vi checkat ut gick jag lite i forum (Micke satt på en stol och vila sig under tiden) och sen körde vi på min brorsbarns 8 årskalas och dit kom också mamma med barnen. Mina sötaste barn sov så gott i bilen. Vi fick så god mat där och det var roligt att se alla. Arthur underhöll sig bra själv så hann till och med prata och äta i lugn och ro.

Sen kom vi hem och jag boka resa åt mamma och så var det ren sovdags och jag orka till och med städa undan allt och nu är allt klart för morgondagen. Och imorgon måste jag jobba med slutarbete. Ska presentera det på tisdag och skriva mognadsprov.

2 kommentarer:

mammaspring.com sa...

No voi kakka att du mådde dåligt, men ändå låter det som en helt huippukväll!!

Michaela sa...

Det var ganska irriterande eftersom jag så sett framemot det. Nå så går det ju alltid då man ser fram emot något för mycket... Men är ändå glad att jag inte blev i hotellet och dog för det var riktigt roligt att vara ute på stan mitt i natten. Senast det hände var ju nästan 4 år sen så...