onsdag, september 12

Dagens Jigipromenad

Som tur var det sista promenaden idag. Vi gick ca 1 km totalt, till stranden och tillbaka. Det tog 1 timme! Sander lyckades:

-Gå ut i vattnet från stranden och stod så långt ut att jag inte kunde få honom tillbaka utan att dränka mina skor. Han hade INTE gummistövlar.

-Lägga ner sig på magen i en vattenpöl för att med munnen kunna slicka i sig vattnet från pölen. Och inte slutar han heller fast det smakar skit.

-Idag IGEN skita ett lass just under promenaden så att alla planer ändras och nya planen blir att komma hem (=en lite besviken Arthur)

Jag sku aldrig rekommendera hund åt nån med småbarn.

2 kommentarer:

mammaspring.com sa...

hahaha... ledsen att jag skrattar... men det där låter så klockrent i mina öron!! :D Slicka i sig smutsvatten... :D

Michaela sa...

Kan inte förstå varifrån han får det och det var inte ens första gången...