söndag, november 23

Stressigt

Idag på eftermiddagen sku jag bara ha velat lägga ner mig och skrika och gråta och slå. Allt var emot mig, precis allt. Micke jobba till 3 idag och jag sku och se på 2 hus med alla barn. Jag trodde jag var på etuovi när jag var på jokakoti och hitta inte ett hus och trodde det försvunnit/blivit sålt. Evilda sku fås och somna i sökyrseln och Arthur och Sander for runt som dårar och jag var bara trött, trött. Sen märkte jag att jag var på fel sida och hitta äntligen tiden för visningen, den börja 13.15 (och höll på till 14) och då var klockan typ 13.12. Arthur och Sander var båda klädda i short och datan som jag sku ta med för att underhålla dem med film så att jag sku få se i hus så hade fått stärv. Evilda sov ren färdigt i bilstolen som tur. Jag jaga på barnen att klä sig i supertakt och plocka med blöja och så rusa vi ut. Båda var gnälliga över att de inte sku se på film när datan stärva. 13.21 var vi i bilen och jag märkte att Arthurs bilstol blev hemma för vi hade den till Heinola igår i mamma bil. Svordomar!!! Köra hem efter den och sen iväg. Evilda vakna. Kom på att min telefon kan funka som tv åt dem. Kom till visningen typ 13.33 och kände mig som en superhjälte som så snabbt fått ut oss men ändå var jag så sinnessjukt yr. Visa sig sen att min telefon hade bara 20 % akko... Och huset var rätt skrot och det andra med så hela min rumba helt i onödan. AAAAhhh.

Men nu är Micke hemma och vi ska äta pizza idag och i ugnen är en rabarber-jordgubbspaj och jag ska drömma mig bort till sommaren.

Inga kommentarer: