söndag, november 30

En tomtenisse

Hon börjar vara stadig och fast och en riktig "rullukka, pullukka"

Tänderna stör ännu, men snart är de två nedre framtänderna igenom. Allt ska gnagas på.
 
Blixten var konstig...

Jag och Arthur laga rulltårta igår. Och jag gjorde enligt eget huvud och det blev bra. Megamassor choklad. GJorde drömtårts botten. Fyllde med chokladmousse som jag gjorde gnom att bara vispa grädde och kasta i smält choklad och sen i kylskåpet. När jag satt ut krämen på bottnet så satt jag ännu på marianne crunch. Låter lätt, men Evilda var skrämd för vispeln så det var inte så lätt...

Potatis och broccoli åt Evilda. Hon gilla inte och det smaka apa så det får nog bara bli rosk. Borde ha haft morot med, det är så beskt sådär. Överkokt broccoli är ju annars också grymt. Nuförtiden får hon mat 3 ggr/dag.

Pappabus.

Inga kommentarer: