måndag, augusti 24

Naken

Jag känner mig naken. Igår kväll tog jag bort de enda ringar jag haft på fingrarna, min förlovningsring och min fina vigselring. Till det krävdes det mycket vatten och ännu mera tvål. Utan att ha märka det har mina fingrar svullit upp lite, iaf så mycket att det var jätte tight på ringfingret. Nu hoppas jag att de ska återgå till mindre storlek så att ja kan sätta på ringarn, känner mig så naken och tom utan dem. Har förberett mig på uppsvullnad hela graviditeten genom att minska mitt saltintag och dricka massa vatten så sku inte villa bli en uppsvullen ballong nu mera.

Våra fina ringar.. Vitguld för förlovnignsringen och titan för vigselringen. Min förlovningsring har en sten och vigseln 9..

Min tomma hand... Buhu.

Veckoslutet var toppen. På lördagen var jag och mamma till stugan och bada bastu och på kvällen kom Micke till Pojo. Igår var det konfirmationskaffe med en massa gott och en söt konfirmand, jag sku också villa ha så fina gåvor som hon fick! Och på kvällen kom vi hem till stan och nu ska jag reda upp här. Glömde kameran i stan så har inga foton. Tyvärr.

Inga kommentarer: